torstai 27. maaliskuuta 2014

VAAPO - Asiakaspalvelua olkaa hyvä=)

VAAPO -ASIAKASPALVELUA olkaa hyvä  

Asiakaspalvelijan muistilista

VLOGGAUS - Näytän timmiltä!
- Vloggaus miten asiakaspalvelu ulkonäkösi eroaa tavispäivästä. Miten pukeudut ja laittaudut asiakaspalvelua varten? Esittele siis päivän pukeutuminen, hiustyyli ja meikkaus.

- Mikä on asiakaspalvelijan työvaatetus? Miten työpaikallasi pukeudutaan asiakaspalvelutehtäviin? Onko teillä jokin erillinen ohjeistus työntekijöiden pukeutumiseen? Millaisia ohjeita olet saanut työpaikaltasi?

Mitä enemmän asiakastapaamisia sitä enemmän taitoja karttuu

HAASTATTELU - mestariasiakaspalvelijaa etsimässä
Haastattele mestrariasiakaspalvelijaa - laadi 5 eri kysymystä asiakaspalvelusta ja haastattele mestaria - mikä tekee asiakaspalvelutilanteesta onnistuneen? Aseta kysymyksiä siitä miten kohdata asiakas, miten viedä palvelutilannetta eteenpäin, miten päättää asiakaspalvelutilanne. Testaa käytännössä saamiasi vinkkejä ja pidä kirjaa mitkä seikat auttoivat sinua onnistumaan.

MOTOROLA
Motorola asiakaspalvelukontaktista - mikä meni hyvin, mikä meni huonosti, mitä opin, mitä vien käytäntöön? Arvioi yksi case per päivä ja toista näitä vähintään 5 kertaa.

ÄLÄ SÖSSI ASIAKASPOALVELUTILANNETTA
Näitä tulee välttää asiakaspalvelutilanteessa? Laadi 10 kohdan lista asioista, joita tulisi välttää.

MINÄ MESTARI ASIAKASPALVELIJANA
Mihin voit vaikuttaa asiakaspalvelutilanteessa? Mihin et voi vaikuttaa asiakaspalvelutilanteessa?

ASIAKASKONTAKTI REKISTERI
Pidä kirjaa päivittäisistä asiakaskontakteista. Kehitä oma tapasi kohdata asiakkaita onnistuneesti.

Millainen asiakaspalvelija haluaisin itse olla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti